Przetarg KN/6/2017
Protokół posiedzenia
komisji przetargowej z dnia 2 listopada 2017 r.
Komisja przetargowa w składzie określonym przełożonego klasztoru z 06.03.2017 r. zebrała się w siedzibie klasztoru w Paprotni, przy ul. Ojca Maksymiliana Kolbego 5. Obecni na posiedzeniu byli:
- Wiesław Chabros,
- Robert Serafinowski,
- Stanisław Szaryk,
Komisja przetargowa podjęła uchwałę następującej treści:
Uchwała komisji przetargowej
z 2 listopada 2017 r. w sprawie projektu ogłoszenia o przetargu.Na podstawie pkt. 12 "Procedury zawierania umów dla zadań objętych projektem pn.: Termomodernizacja budynków Klasztoru Niepokalanów", stanowiącej załącznik nr 1 do decyzji przełożonego klasztoru z 28.03.2017 r., uchwala się, co następuje:
§ 1.
Przyjmuje się projekt ogłoszenia o przetargu na wykonawcę projektu pn.: "Termomodernizacja budynków Klasztoru Niepokalanów" - zadania: Instalacja OZE.
§ 2.
Treść projektu ogłoszenia określonego w § 1 zawiera załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Za uchwałą głosowało 3 członków komisji.
Przewodniczący stwierdził, że obecne są trzy osoby, czyli wszyscy członkowie komisji. Na tym posiedzenie zakończono.
Podpisy członków komisji przetargowej:
- Wiesław Chabros - przewodniczący,
- Stanisław Szaryk - protokolant,
- Robert Serafinowski
Załącznik nr 1 do uchwały komisji przetargowej z 2 listopada 2017 r. w sprawie projektu ogłoszenia o przetargu
Ogłoszenie o przetargu
Przetarg KN/6/2017
Nazwa projektu:
Projekt: Termomodernizacja budynków Klasztoru Niepokalanów - zadanie: Instalacja OZE.
Projekt jest współfinansowany przez Fundusz Spójności Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamawiający:
Klasztor Niepokalanów Zakonu Braci Mniejszych Konwentualnych (OO. Franciszkanie),
96-515 Teresin, ul. Ojca Maksymiliana Kolbego 5
tel.: +48 864 22 22
fax: +48 861 34 90
www.niepokalanow.pl/wspieram-niepokalanow/
e-mail: termomodernizacja@niepokalanow.pl
Numer rachunku bankowego: 09 1240 1822 1111 0010 0521 6395
Forma przetargu:
Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony w trybie przepisów art. 701 - 705 Kodeksu Cywilnego.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i sporządzenie projektu technicznego oraz wykonanie instalacji OZE dla budynków nr 2, 4 i 10 Klasztoru Niepokalanów.
Kod CPV: 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania.
Opis przedmiotu zamówienia:
Na przedmiot zamówienia składają się:
- zaprojektowanie systemu ogrzewania w oparciu o instalację OZE i sporządzenie dokumentacji technicznej systemu grzewczego CWU,
- sporządzenie dokumentacji wykonawczej instalacji OZE i systemu grzewczego CWU,
- wykonanie instalacji grzewczej obejmujące dostawę, montaż, rozruch i automatykę sterującą trzech instalacji powietrznych pomp ciepła oraz dwóch instalacji fotowoltaicznych łącznie stanowiących solarny system przygotowania ciepłej wody użytkowej,
- udzielenie i realizacja gwarancji jakości na wykonane instalacje.
Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo następującymi dokumentami:
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1,
- specyfikacja techniczna urządzeń - załącznik nr 2,
Wykonawca może stosować rozwiązania równoważne - w stosunku do produktów lub usług, szczególnych procesów, źródeł pochodzenia, marek handlowych, znaków towarowych i innych przedmiotów własności przemysłowej określonych w w/w dokumentacji.
Dokumenty określone w pkt. a - b zamawiający zamieszcza na stronie internetowej określonej w pkt. 2.
Warunki stawiane wykonawcom:
Do udziału w przetargu kwalifikują się wykonawcy spełniający łącznie następujące warunki zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia
- posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie,
- zaprojektowanie i wykonanie przynajmniej 5 instalacji OZE,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i kadrowym,
- dysponują odpowiednimi zasobami finansowymi,
- prowadzą działalność gospodarczą w obszarze właściwym dla przedmiotu przetargu.
Sposób oceny warunków stawianych wykonawcom:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w przetargu - wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu najpóźniej do dnia, w którym upływa termin składania ofert - następujące dokumenty:
- oświadczenie o dysponowaniu odpowiednią wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia,
- oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym i kadrowym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia,
- oświadczenie o niezaleganiu w dniu składania oferty z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i podatków, a także rachunek zysków i strat oraz bilans za ostatni zamknięty rok obrotowy,
- aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na złożenie ofert.
Określenie kwoty wadium, sposobu jego wniesienia oraz warunki zwrotu:
Dla ważności oferty niezbędne jest wpłacenie wadium na rachunek zamawiającego, w terminie składania ofert, w wysokości 25 000 PLN lub ustanowienie odpowiedniego zabezpieczenia zapłaty kwoty 30 000 PLN - gwarantującego bezwarunkową realizację transferu finansowego na uzasadnione żądanie zamawiającego. Wadium zwracane jest niezwłocznie w przypadku odrzucenia oferty lub wyboru wykonawcy, przy czym wybranemu wykonawcy wadium zwraca się po zawarciu umowy o realizację zamówienia.
Sposób, miejsce i termin składania ofert:
Oferty składa się w na piśmie, w języku polskim, w jednym egzemplarzu - w siedzibie zamawiającego (biuro furty klasztornej), w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 15.00 - do 11 grudnia 2017 r. Składana oferta winna być umieszczona w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie z naniesionym oznaczeniem: "Przetarg KN/6/2017" oraz nazwą i adresem zamawiającego, a także nazwą i adresem wykonawcy. Oferta powinna być podpisana przez wykonawcę, a każda jej strona parafowana. Kopie dokumentów składa się poświadczone za zgodność z oryginałem przez oferenta. Treść oferty powinna zawierać jasne oświadczenia w następujących kwestiach:
- cena brutto za całość przedmiotu zamówienia - wyrażona w złotych (PLN),
- termin realizacji przedmiotu zamówienia,
- okres gwarancji.
Oferta nie może być częściowa lub wariantowa. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Okres związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatniego dnia składania ofert, ale nie jest dłuższy niż okres do wyboru oferty.
Termin obwieszczenia o przetargu:
Przetarg obwieszcza się na stronie internetowej zamawiającego określonej w pkt. 2 i w jego siedzibie - od 22 listopada 2017 r. do 6 grudnia 2017 r., a także w Bazie Konkurencyjności Ministerstwa Rozwoju.
Opis sposobu zadawania pytań przez oferentów:
Wykonawcy mogą, w okresie obwieszczania o przetargu określonym w pkt. 11 - zadawać drogą elektroniczną pytania dotyczące przetargu, kierując je do komisji przetargowej, na adres podany w pkt. 2.
Opis sposobu odpowiedzi na pytania zadawane przez wykonawców:
Pytania wykonawców umieszczane są na stronie internetowej określonej w pkt. 2 - najpóźniej następnego dnia po ich wpłynięciu. Komisja przetargowa odpowiada na pytania wykonawców w terminie 3 dni i odpowiedzi przekazuje drogą elektroniczną pytającemu, a treść tych odpowiedzi tego samego dnia umieszcza na w/w stronie internetowej.
Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert nastąpi 12 grudnia 2017 r. o godz. 12.00 w siedzibie zamawiającego.
Kryteria oceny ofert:
Kryteriami oceny ofert są: cena (70 % wagi), długość okresu realizacji (15 % wagi) i długość okresu gwarancji (15 % wagi). Oferty oceniane są metodą punktową. Oferta zawierająca najlepsze warunki według danego kryterium otrzymuje maksimum punktów za tę cechę. Pozostałe oferty są oceniane według algorytmu: R=(Cn/Co)*W albo R=(Cs/Cz)*W, gdzie:
R - liczba przyznanych punktów,
Cn - wysokość najniższej oferowanej ceny,
Co - wysokość ceny oferty ocenianej,
Cs - długość okresu gwarancji oferty ocenianej,
Cz - najdłuższy oferowany okres gwarancji,
W - wskaźnik punktowy wagi kryterium (1% = 1 pkt).Procedura wyłaniania wykonawcy:
Zamawiający wyłania wykonawcę według przyjętej wewnętrznej "Procedury zawierania umów dla zadań objętych projektem Termomodernizacja budynków Klasztoru Niepokalanów" - zamieszczonej na stronie internetowej określonej w pkt. 2. Przetarg przeprowadza komisja przetargowa. Komisja przetargowa może rekomendować zamknięcie przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert. Do czasu wyboru wykonawcy - zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu. Oferty nie spełniające warunków określonych w niniejszym ogłoszeniu podlegają odrzuceniu. Odrzuceniu podlegają także oferty tych wykonawców, którzy nie udokumentują spełnienia stawianych im warunków, w tym wniesienia wadium.
Umowa z wybranym wykonawcą:
Uwzględniając warunki i wyniki przetargu - zamawiający przedstawia wybranemu wykonawcy propozycję umowy w terminie 21 dni od zawiadomienia o wyborze. Umowę o realizację zamówienia zawiera się w formie pisemnej - wartości finansowe wyrażone są w złotych (PLN). Nie przewiduje się zmiany treści umowy po jej zawarciu.
Zakres wykluczenia:
Zamówienie nie może być udzielone wykonawcy powiązanemu z zamawiającym kapitałowo lub osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy - a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zastrzeżenie zmian i odwołania:
Niniejsze ogłoszenie lub warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
Plan sytuacyjny dz. nr 404 1:500 - mapa (9,24 MB) | POBIERZ |
Budynek nr 2 - audyt energetyczny 2016-05-12 - aktualizacja (1,20 MB) | POBIERZ |
Budynek nr 4 - audyt energetyczny 2016-05-04 - aktualizacja (959 KB) | POBIERZ |
Budynek nr 10 - audyt energetyczny 2016-05 - aktualizacja (918 KB) | POBIERZ |
Planowany schemat hydrauliczny kotłowni budynku nr 2 (575 KB) | POBIERZ |
Planowany schemat hydrauliczny kotłowni budynku nr 4 (568 KB) | POBIERZ |
Planowany schematy hydrauliczny kotłowni budynku nr 10 (575 KB) | POBIERZ |
Planowany schemat ideowy instalacji fotowoltaicznej nr 1 (197 KB) | POBIERZ |
Planowany schemat ideowy instalacji fotowoltaicznej nr 2 (197 KB) | POBIERZ |
Planowany układ montażu modułów fotowoltaicznych instalacji nr 1 (109 KB) | POBIERZ |
Planowany układ montażu modułów fotowoltaicznych instalacji nr 2 (107 KB) | POBIERZ |